It seems you are in a different country than the one you selected. We recommend changing your country.

Vyhledejte svou objednávku

Kde najdu číslo faktury?

Kde najdu kód zákazníka na faktuře?

Výměna a vrácení zboží online

Byla zvolena špatná velikost nebo Vám nevyhovuje barva? Jednoduše produkt vyměňte nebo vraťte. Stačí vybrat produkty z objednávky a vyplnit formulář.

Jednoduše a z pohodlí domova, nezabere Vám to více než 5 minut.

Jednoduše a z pohodlí domova, nezabere Vám to více než 5 minut.

Zboží, které si vyberete, obratem zarezervujeme a bude tu na Vás čekat.

Zboží, které si vyberete, obratem zarezervujeme a bude tu na Vás čekat.

Průměrně do 5 pracovních dní výměnu či vrácení zpracujeme.

Průměrně do 5 pracovních dní výměnu či vrácení zpracujeme.

Jak to celé funguje?

1
Vyhledejte produkty z objednávky podle čísla faktury a svého zákaznického kódu. Fakturu jsme Vám zaslali na e-mail, který byl uveden v objednávce.
2
Označte produkty, které chcete vyměnit nebo vrátit.
3
V případě výměny si vyberte vhodnou barvu či velikost.
4
Zvolte způsob, kterým k nám zboží dopravíte.
5
Vyplňte kontaktní údaje, na kterých Vás máme kontaktovat ohledně výměny či vrácení. Pokud zboží vracíte, poprosíme Vás o zadání čísla účtu, na který Vám peníze vrátíme.
6
Vyberte si přepravní službu, která doručuje na naši adresu.
7
Zboží zabalte a nezapomeňte přiložit i lístek s číslem faktury (nebo číslo faktury napište viditelně na krabici), abychom Vaši objednávku našli.
8
Balíček nadepište a odešlete na adresu: Milpex s.r.o. Piletická 55/36 Hradec Králové 500 03 Česká republika

Zboží pro Vás rezervujeme

Ihned po vyplnění formuláře pro Vás zboží zarezervujeme. Bude na Vás čekat 14 dní.

Hotovo do pár minut

Vyplnění formuláře Vám nezabere více než pár minut.

Nové zboží obratem doma

Průměrně do pěti pracovních dnů od obdržení Vaší zásilky odešleme nové zboží k Vám.

Nejčastější otázky & odpovědi

Vrácení, výměna & reklamace

Ve sledování objednávky otevřete formulář „Vrácení / výměna“ – u každé položky zvolte požadovanou možnost. Případně navštivte přímo stránce výměna a vrácení zboží. Balíček odešlete zpět dle pokynů ve formuláři.

Na vrácení máte 14 dní ode dne převzetí zásilky. Postup i adresu naleznete ve formuláři „Vrácení / výměna“ na stránce výměna a vrácení zboží.

Na výměnu (za jinou velikost, variantu nebo produkty stejné či vyšší hodnoty) máte 30 dní od převzetí balíčku. Vše nastavíte ve formuláři „Vrácení / výměna“ na stránce výměna a vrácení zboží.

Aktuální možnosti a ceny jsou uvedeny přímo ve formuláři „Vrácení / výměna“ na stránce výměna a vrácení zboží.

Vyplňte reklamační formulář na stránce reklamace (nebo ve sledování objednávky klikněte na „Reklamace“). Přiložte fotografii vady či chybějícího zboží; následně vás budeme informovat o dalším postupu.

Spodní prádlo si můžete vyzkoušet, ale výhradně přes vlastní prádlo nebo oblečení. Z hygienických důvodů není možné vracet ani měnit nošené prádlo. Zboží musí být nenošené, nepoškozené, s originálními visačkami a hygienickými ochrannými prvky v původním neporušeném obalu. V případě nedodržení těchto podmínek si prodávající vyhrazuje právo výměnu nebo vrácení odmítnout.

Stále tápete? Jsme tu pro Vás!